MTÜ Mondo institutsionaalse võimekuse suurendamine (juuni 2009 – juuli 2010)

MTÜ Mondo alustas 2009.a suvel 14 kuud kestva projektiga, mille peaeesmärgiks on Mondo institutsionaalse võimekuse suurendamine ja seeläbi arengukoostöö, humanitaarabi ja maailmahariduse valdkondades toimuvate protsesside tõhustamine. Vabaühenduste Fondi rahastuse toel keskendutakse MTÜ Mondo strateegia koostamisele ja elluviimisele, pakutakse võimalusi inimestele osalemaks globaalsete probleemide lahendamisel: laste hariduse toetusskeemi ja alternatiivsete kingituste süsteemi arendamine, vabatahtliku töö võimaluste pakkumine Eestis ja mujal. Üheks eesmärgiks on ka liikmeskonna laiendamine ja oma liikmete koolitamine. MTÜ Mondo on Arengukoostöö Ümarlaua, mis katusorganisatsioonina koondab arengukoostöö valdkonnas tegutsevaid Eesti kodanikuühendusi, liige. Ning on mentorluse kaudu seotud Soome, Rootsi ja Norra partnerorganisatsioonidega. Edendatakse demokraatlikke väärtusi läbi maailmahariduse, luuakse jätkusuutlik rahastamisvõimekus ning osaletakse riigi humanitaarabi ja arengukoostööpoliitika jälgimises erinevate võrgustike kaudu. Kvaliteetse tegutsemisega kindlustatakse MTÜ Mondo tegevuste järjepidevus ning Eesti maksumaksjate rahade vastutustundlik kasutamine Eesti arengukoostööpoliitika rakendamisel. Projektijuht: Birgit Keerd-Leppik, MTÜ Mondo juhatuse liige Vabaühenduste fond on rahastatud Islandi, Liechtensteini ja Norra poolt EMP finantsmehhanismi ning Norra finantsmehhanismi vahendusel. Toetust koordineerib Avatud Eesti Fond. http://www.oef.org.ee/et/

07.10.2009

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Õiglase kaubanduse nädal tuleb taas 23.-29.10.2017

12.10.2017

Õiglase kaubanduse nädal on traditsioon, mida tähistatakse Eestis 10. aastat; MTÜ Mondo eestvedamisel tähistatakse alates 2013. Õiglase kaubanduse nädal on lihtne, sest kõik saavad panustada tavalisest rohkem ja omale sobival viisil. Õiglase kaubanduse nädal on tore – lisaks õigetele ostudele saab mängida raadiomängu, võtta ja levitada materjale, teha postitusi, anda intervjuusid, proovida teadmisi viktoriinis, võrrelda ostukorve poodides, pakkuda õiglaselt
LOE EDASI