Konkursi “Väärikas elu kõigile võitjad selgunud”!

Konkursi “Väärikas elu kõigile” tulemused on selgunud: fotode kategoorias võitis Laura Toomlaid juuresoleva pildiga. Artiklite kategoorias võitis Karolin Kruuse artikliga “Liimilapsed”, artiklit saab lugeda siin. Konkursi võitnud autorid saavad preemiaks õppereisi Ghanasse, Keeniasse või Ugandasse omal valikul. Palju õnne võitjatele!

Laura selgitus pildile: "Lastekodu mitmekümne tüdruku vahel oli jagada vaid üksikud nukud. Kui keegi tüdrukutest nuku enda kätte sai, siis tõi ta selle üldjuhul vabatahtlike ruumi hoiule vältimaks, et keegi teine sellega mängida ei saaks. Esimestel päevadel istuski see nukk meie toa nurgas nukrutsedes ja aegajalt sattudes vaid meie endi näppude vahele. Kuid pärast nädalat paguluses olnuna tõime nuku tagasi rahva sekka ning pildistamise ka üles tüdrukute esimesed emotsioonid nuku kättevõtmisel."
Foto: Laura Toomlaid

Laura selgitus pildile: “Lastekodu mitmekümne tüdruku vahel oli jagada vaid üksikud nukud. Kui keegi tüdrukutest nuku enda kätte sai, siis tõi ta selle üldjuhul vabatahtlike ruumi hoiule vältimaks, et keegi teine sellega mängida ei saaks. Esimestel päevadel istuski see nukk meie toa nurgas nukrutsedes ja aegajalt sattudes vaid meie endi näppude vahele. Kuid pärast nädalat paguluses olnuna tõime nuku tagasi rahva sekka ning pildistamise ka üles tüdrukute esimesed emotsioonid nuku kättevõtmisel.”

Ülejäänud konkursitöid näeb siit.

Täname konkursi žüriiliikmeid Tiit Pruulit (GO Travel), Kaupo Kikkast (www.kaupokikkas.com), Helen Ennokit (Eesti Välisministeerium), Evelyn Kaldojat (Postimees) ning Hannes Rummu (Euroopa Komisjoni Eesti esindus)!

Lisainfo: Nikolai Kunitsõn, nikolai@mondo.org.ee, tel. 5531340

13.10.2015

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Uuring: Enamik Eesti õpilastest usub õiglase kaubanduse süsteemi

20.03.2019

Äsja valminud õiglase kaubanduse teadlikkuse uuring Eesti kooliõpilaste seas kinnitab, et noored tunnevad õiglase kaubanduse märgist ja põhimõtteid ning usuvad õiglase kaubanduse süsteemi. Eelmise aasta sügisel läbi viidud küsitlus näitas, et  võrreldes 2016. aastaga on noorte teadlikkus õiglasest kaubandusest märkimisväärselt kasvanud. Usutakse rohkem, et oma tarbimiskäitumisega on võimalik mõjutada olukorda arenguriikides. Kui Fairtrade’i tooteid ei
LOE EDASI