Kandideeri vabatahtlikuks Uganda PopUp kohvikusse

2012.a oktoobris avati eestlaste toel Uganda pealinnas Kampalas sotsiaalse ettevõttena kohvik, mis pakub tööd erivajadustega noortele.
MTÜ Mondo otsib 9 kuuks EVT vabatahtlikku, kes aitaks viia PopUp Café järgmisele arengutasemele. Kandideeri, kui Sind huvitab vabatahtlik töö, valdad inglise keelt ja oled kuni 30-aastane.

Sinu rolliks eestvedajana on
· Vastutada külastajate arvu kasvu eest
· Tagada kohviku kõrge kvaliteet ja ületada klientide ootusi
· Hoida kulud kontrolli all, et kohvik muutuks isemajandavaks
· Leida ja kasvatada välja endale kohalik järelkasv

Sul on lihtsam õnnestuda, kui
· Oled mõne projekti käivitanud ja edukalt käigus hoidnud või oled muidu tugev majandaja ja tulemuste saavutaja
· Tunned huvi toitlustusvaldkonna vastu
· Saad hakkama erinevate kultuuridega, sh oled mõnus koostööpartner ja vajadusel ülimalt kannatlik

Mida pakume
· Vabatahtlik Siisi Saetalu (kes on kohviku käivitaja) toetust kogu perioodi jooksul (sh 1 kuu Ugandas)
· Eraldi toetusprogrammi ettevalmistus- ja sisseelamisperioodil
· Kaht kohapealset partnerit, kes on selle ideega algusest peale kaasas olnud
· Väga tugevaid partnersuhteid erivajadustega laste koolidega
· Mõnusaid ja lojaalseid töötajaid
· Piisavat väljakutset
· Euroopa vabatahtliku teenistuse programmi poolt tasuta majutust, taskuraha kulude katteks ning 90% lennupiletitest

Kandideerimise tähtaeg 4. veebruar, teenistuse algus aprill 2013
Lisainfo: www.muudamaailma.ee/popup või Siisi Saetalult (tel 58040295, ugandakohvik@mondo.org.ee)

14.01.2013

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Uuring: Enamik Eesti õpilastest usub õiglase kaubanduse süsteemi

20.03.2019

Äsja valminud õiglase kaubanduse teadlikkuse uuring Eesti kooliõpilaste seas kinnitab, et noored tunnevad õiglase kaubanduse märgist ja põhimõtteid ning usuvad õiglase kaubanduse süsteemi. Eelmise aasta sügisel läbi viidud küsitlus näitas, et  võrreldes 2016. aastaga on noorte teadlikkus õiglasest kaubandusest märkimisväärselt kasvanud. Usutakse rohkem, et oma tarbimiskäitumisega on võimalik mõjutada olukorda arenguriikides. Kui Fairtrade’i tooteid ei
LOE EDASI