Kestliku arengu eesmärgid ja Euroopa arenguaasta koolidele ja noortele (veebruar 2015–jaanuar 2016)

Mondo Maailmaharidus- ja koolituskeskuse vastse projekti üldeesmärk on tõsta Eesti koolides, noortekeskustes, lasteaedades ja avalikkuses laiemalt teadlikkust globaalsetest arenguküsimustest. Keskendudes uutele 2015. aastal vastu võetavatele kestliku arengu eesmärkidele ning Euroopa arenguaastale, toetatakse Eesti ühiskonnas aastatuhande arengueesmärkide teadlikustamist ja solidaarsuse tõstmist vaesemate piirkondade vastu.

Projekti käigus luuakse kaasaegseid ja digitaliseeritud õpi- ja teavitusmaterjale ning koolituskursusi õpetajatele ja teistele huvilistele. Lühem ühepäevane koolituskursus keskendub gümnaasiumi valikkursuse “Globaliseeruv maailm” uue õpimaterjali, sh digivõimaluste tutvustamisele. 60tunnine süvaõppekursus pühendatakse sel korral alg- ja põhikooliõpetajatele, keskendudes sealjuures kestliku arengu eesmärkidele ja digivahendite kasutamisele õppetöös. Lisaks rõhub projekt noorte kaasamisele maailmaharidusega seotud tegevustesse, toetades filmiklubide tegevust ja noorte kampaaniaid. Samuti abistatakse õpetajaid maailmaharidusega seotud tegevuste läbiviimisel koolides, pakkudes nii personaalset tuge mentorluse näol kui ka üldist toetust Maailmahariduskeskuse poolt. 

Rohkem infot: 

Madli Ross
projektijuht 
madli@mondo.org.ee

 

arengukoostööProjekti “Kestliku arengu eesmärgid ja Euroopa arenguaasta koolidele ja noortele” toetab Eesti välisministeerium arengukoostööks ette nähtud vahenditest ning see kestab veebruar 2015–jaanuar 2016.

 

 

 

18.03.2015

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Uuring: Enamik Eesti õpilastest usub õiglase kaubanduse süsteemi

20.03.2019

Äsja valminud õiglase kaubanduse teadlikkuse uuring Eesti kooliõpilaste seas kinnitab, et noored tunnevad õiglase kaubanduse märgist ja põhimõtteid ning usuvad õiglase kaubanduse süsteemi. Eelmise aasta sügisel läbi viidud küsitlus näitas, et  võrreldes 2016. aastaga on noorte teadlikkus õiglasest kaubandusest märkimisväärselt kasvanud. Usutakse rohkem, et oma tarbimiskäitumisega on võimalik mõjutada olukorda arenguriikides. Kui Fairtrade’i tooteid ei
LOE EDASI