18.03.2015

Kestliku arengu eesmärgid ja Euroopa arenguaasta koolidele ja noortele (veebruar 2015–jaanuar 2016)

Mondo Maailmaharidus- ja koolituskeskuse vastse projekti üldeesmärk on tõsta Eesti koolides, noortekeskustes, lasteaedades ja avalikkuses laiemalt teadlikkust globaalsetest arenguküsimustest. Keskendudes uutele 2015. aastal vastu võetavatele kestliku arengu eesmärkidele ning Euroopa arenguaastale, toetatakse Eesti ühiskonnas aastatuhande arengueesmärkide teadlikustamist ja solidaarsuse tõstmist vaesemate piirkondade vastu.

Projekti käigus luuakse kaasaegseid ja digitaliseeritud õpi- ja teavitusmaterjale ning koolituskursusi õpetajatele ja teistele huvilistele. Lühem ühepäevane koolituskursus keskendub gümnaasiumi valikkursuse “Globaliseeruv maailm” uue õpimaterjali, sh digivõimaluste tutvustamisele. 60tunnine süvaõppekursus pühendatakse sel korral alg- ja põhikooliõpetajatele, keskendudes sealjuures kestliku arengu eesmärkidele ja digivahendite kasutamisele õppetöös. Lisaks rõhub projekt noorte kaasamisele maailmaharidusega seotud tegevustesse, toetades filmiklubide tegevust ja noorte kampaaniaid. Samuti abistatakse õpetajaid maailmaharidusega seotud tegevuste läbiviimisel koolides, pakkudes nii personaalset tuge mentorluse näol kui ka üldist toetust Maailmahariduskeskuse poolt. 

Rohkem infot: 

Madli Ross
projektijuht 
madli@mondo.org.ee

 

arengukoostööProjekti “Kestliku arengu eesmärgid ja Euroopa arenguaasta koolidele ja noortele” toetab Eesti välisministeerium arengukoostööks ette nähtud vahenditest ning see kestab veebruar 2015–jaanuar 2016.

 

 

 

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

maailmaharidus lasteaias: Amanda ja maailm

26.10.2020

Üleilmastumine loob vajaduse inimese järele, kellel on teadmised ja oskused elada väärikalt. Nii, et iga üksikisik, ümbritsev kogukond, aga ka kogu maailm koos temaga oleks rõõmu allikas. Kuidas hoida hoolivuse ja väärikuse mõõdet, et see ei laguneks esimesel hetkel, kui kohtutakse millegi uue ja harjumatuga? Kokkupuuted uute kultuuridega, mõttevahetused inimestega, kellel on kindlad dogmad, võõrad
LOE EDASI