Mitusada eestlast on teinud jõulukingi Ghana naistele

Detsembri algul avatud eetiliste kingituste veebipoe kaudu on tänaseks annetuse teinud ligi 200 eestlast. Kõige rohkem on Ghana naistele annetatud raha kanade, kitsede, tööriistade ja seemnete ostuks. Kodanikuühiskonna Sihtkapitali (KÜSK) toel 2009 aastal käiku läinud Ghana projekt on eestlaste poolt väga soojalt vastu võetud. Kui suvel liitus projektiga ligi 60 eestlast, kes asusid kõik 600 krooniga aastas toetama ühe Ghana lapse kooliteed, siis nüüd detsembris on juba paarsada inimest otsustanud jõuluks annetada raha Ghana lesknaistele. Lisaks sellele on detsembris algatusega ühinenud veel 20 laste hariduse toetajat. Projektijuht Aire Nurme sõnul on südantsoojendav näha, et eestlane mõtleb laiemalt ja näeb, et ka Aafrika naiste-laste toetamine on vajalik. "Meie eesmärk ei ole ainult rahaliselt ghanalasi toetada, vaid pigem ikka siinsetele inimestele seda toredat kultuuri lähemale tuua ja koos vaadata, kui erinevalt inimesed eri maailma otstes elavad," räägib Nurm. Eetiliste kingituste projekt ei ole ühekordne. Annetusi saab teha pidevalt, olgu selleks ükskõik millised tähtpäevad, jõuludele järgnevad sõbrapäev, naistepäev, emadepäev jne. MTÜ Mondo projekt pakub inimestele alternatiivi tavaliste poest ostetavate kingituste asemele. Kui tarbimisest küll on saanud, võid mõelda sellele, et teed annetuse Ghana naistele ja kingid sõbrale asjade asemel teadmise ja hea meele sellest, et koos olete toetanud vapraid naisi Põhja-Ghanas. Lisainfo: www.muudamaailma.ee Aire Nurm aire.nurm@mondo.org.ee 5212881

24.12.2010

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Uuring: Enamik Eesti õpilastest usub õiglase kaubanduse süsteemi

20.03.2019

Äsja valminud õiglase kaubanduse teadlikkuse uuring Eesti kooliõpilaste seas kinnitab, et noored tunnevad õiglase kaubanduse märgist ja põhimõtteid ning usuvad õiglase kaubanduse süsteemi. Eelmise aasta sügisel läbi viidud küsitlus näitas, et  võrreldes 2016. aastaga on noorte teadlikkus õiglasest kaubandusest märkimisväärselt kasvanud. Usutakse rohkem, et oma tarbimiskäitumisega on võimalik mõjutada olukorda arenguriikides. Kui Fairtrade’i tooteid ei
LOE EDASI