14.06.2010

Mondo Maailmapäeval 2010

17.-21. mail osales Mondo Tallinnas Maailmapäeva üritustel Solarise keskuses ning 22. mail vastaval kogupereüritusel Vabaduse väljakul. Solarise Keskuse aatriumis Apollo Raamatupoe ees oli avatud kuulsate Aafrika karikaturistide Frank Odoi, Gado ja Celestine Wamiru koomiksitest koostatud näitus, mis demonstreeris, millise irooniaga suhtuvad aafriklased ise rikkamate riikide lubadustesse, millest osa moodustavad ka Aastatuhande arengueesmärgid. Vabaduse väljakul oli Mondo esindatud oma telgiga, kus külastaja sai ülevaate arengukoostöö ja humanitaarabi projektist Ghanas. Kohapeal oli võimalik teha ka rahaline annetus aitamaks soetada Põhja-Ghana lesknaistele härga ja atra, mille abil saaksid lesknaised oma põllud korda. Annetusega võimaldati Eesti inimestel toetada konkreetset kogukonda Põhja-Ghanas, eesmärgiga leevendada kohalike elanike ja eelkõige just naiste vaesust ning tõsta laste ja eriti just orbude haridustaset. Külastajad annetasid kokku 920.- Eesti krooni ning iga annetaja sai vastu Mondo härjapildiga rinnamärgi viitega mondo.org.ee kodulehele. Põhja-Ghanas asuvale Kongo külale suunatud kaks toetusprogrammi pakuvad Eesti inimestele konkreetset ja vahetut võimalust suurendada ühe arengumaa kogukonna heaolu ning aitavad paremini mõista seda, kui tihe on tegelikult riikide omavaheline seos. Mondo osalemise Maailmapäeval 2010 tegi võimalikuks Vabaühenduste Fond, mis on Norra, Islandi ja Liechtensteini poolt Norra ja Euroopa Majanduspiirkonna (EMP) finantsmehhanismidest rahastatud toetusskeem eesmärgiga kaasata kodanikuühendused jõulisemalt majanduslike ja sotsiaalsete erinevuste vähendamisse. Eestis on Vabaühenduste Fondi eesmärgiks suurendada mittetulundusühenduste tegutsemisvõimekust, rolli ja mõju ühiskonnas. Toetustegevust koordineerib Avatud Eesti Fond.

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Kampaania „Jagatud teekonnad“ annab rändestatistikale näo

28.09.2020

28. septembril algab noortele suunatud sotsiaalkampaania „Jagatud teekonnad“, milles räägivad oma rändelood nii välismaal elanud eestlased kui Eestisse sisse rännanud noored. Kampaaniat veavad MTÜ Mondo ning digimeediaagentuur Vurr. Kampaania tugineb mõttekoja Praxis poolt läbiviidud uuringul, mis käsitles noorte hoiakuid seoses rändega. Uuringust selgus, et noorte teadlikkus rände ja integratsiooni küsimustes on madal. Samas leidis enamus 15-35 aastastest
LOE EDASI