MTÜ Mondo institutsionaalse võimekuse suurendamine (juuni 2009 – juuli 2010)

MTÜ Mondo alustas 2009.a suvel 14 kuud kestva projektiga, mille peaeesmärgiks on Mondo institutsionaalse võimekuse suurendamine ja seeläbi arengukoostöö, humanitaarabi ja maailmahariduse valdkondades toimuvate protsesside tõhustamine. Vabaühenduste Fondi rahastuse toel keskendutakse MTÜ Mondo strateegia koostamisele ja elluviimisele, pakutakse võimalusi inimestele osalemaks globaalsete probleemide lahendamisel: laste hariduse toetusskeemi ja alternatiivsete kingituste süsteemi arendamine, vabatahtliku töö võimaluste pakkumine Eestis ja mujal. Üheks eesmärgiks on ka liikmeskonna laiendamine ja oma liikmete koolitamine. MTÜ Mondo on Arengukoostöö Ümarlaua, mis katusorganisatsioonina koondab arengukoostöö valdkonnas tegutsevaid Eesti kodanikuühendusi, liige. Ning on mentorluse kaudu seotud Soome, Rootsi ja Norra partnerorganisatsioonidega. Edendatakse demokraatlikke väärtusi läbi maailmahariduse, luuakse jätkusuutlik rahastamisvõimekus ning osaletakse riigi humanitaarabi ja arengukoostööpoliitika jälgimises erinevate võrgustike kaudu. Kvaliteetse tegutsemisega kindlustatakse MTÜ Mondo tegevuste järjepidevus ning Eesti maksumaksjate rahade vastutustundlik kasutamine Eesti arengukoostööpoliitika rakendamisel. Projektijuht: Birgit Keerd-Leppik, MTÜ Mondo juhatuse liige Vabaühenduste fond on rahastatud Islandi, Liechtensteini ja Norra poolt EMP finantsmehhanismi ning Norra finantsmehhanismi vahendusel. Toetust koordineerib Avatud Eesti Fond. http://www.oef.org.ee/et/

07.10.2009

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Uuring: Enamik Eesti õpilastest usub õiglase kaubanduse süsteemi

20.03.2019

Äsja valminud õiglase kaubanduse teadlikkuse uuring Eesti kooliõpilaste seas kinnitab, et noored tunnevad õiglase kaubanduse märgist ja põhimõtteid ning usuvad õiglase kaubanduse süsteemi. Eelmise aasta sügisel läbi viidud küsitlus näitas, et  võrreldes 2016. aastaga on noorte teadlikkus õiglasest kaubandusest märkimisväärselt kasvanud. Usutakse rohkem, et oma tarbimiskäitumisega on võimalik mõjutada olukorda arenguriikides. Kui Fairtrade’i tooteid ei
LOE EDASI