PROJEKTID

digipädevuste tõstmine Ida-Aafrikas

Projekti  nimi: COVID-19 mõjude leevendamine hariduses: digipädevuste tõstmine Ida-Aafrikas

Projekti kestus: jaanuar 2021 – detsember 2022

Projekti rahastaja: Eesti Välisministeerium

Projekti sihtgrupp: õpetajad ja õpetajakoolituse instruktorid ning haavatavatesse gruppidesse kuuluvad naised ja noored Ida-Aafrikas

Projekt keskendub digipädevuste tõstmisele Ida-Aafrikas, et leevendada COVID-19 negatiivseid mõjusid haridussektorile ning haavatavate gruppide toimetulekule. Tegevused toimuvad Ugandas ja Keenias ning kasusaajate sihtgrupid jagunevad kaheks: õpetajad ja õpetajakoolituse instruktorid ning haavatavatesse gruppidesse kuuluvad naised ja noored. Digipädevamad kasusaajad on võimekamad e-lahenduste rakendamises, COVID-19 pandeemia kohta aktuaalse info leidmises ning tänu paremale e-teenuste (sh mobiilipõhised finantsteenused, täiendõppevõimalused jms) kasutamisoskusele paraneb hariduskvaliteet ning haavatavate gruppide toimetulekuvõimalused. Projektis rakendatakse Eestis välja arendatud digipädevuste programmi, mida kohandatakse konkreetsete sihtgruppide vajadustele ning COVID-19 kontekstile.

 

Partneritena on kaasatud Mondo senised projektipartnerid Soome Kirikuabi Uganda haru – FCA Uganda ning kogukonnaorganisatsioon Young African Refugees for Integral Development – YARID. Uue kohapealse partnerina lisandub Luterliku Maailmaliidu (Lutheran World Federation – LWF) Keenia haru. Samuti alustame esmakordselt projekti raames otsest koostööd ka Uganda riigisektoriga, toetades digipädevuste programmiga õpetajaharidust ning aidates korvata selle puudujääke IKT-suunalise võimekuse arendamisel, mis on distantsõppeperioodil eriti teravalt väljendunud. Lisaks on programmi kaasatud eKool, et tutvustada õpetajakoolituse instruktoritele e-lahenduste võimalusi ning Uganda IKT-sektori esindajaid, et soodustada innovatsiooni levikut ka programmis osalenute rohujuuretasandi ettevõtluses.

 

Lisainfo:

Projektijuht Siisi Saetalu

siisi@mondo.org.ee

MTÜ Mondo
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.