10.11.2015

Seminar „Jätkusuutlik tootmine ja tarbimine – kelle vastutus?” 27. novembril

Tänavu septembris võeti ÜROs vastu uued kestliku arengu eesmärgid, mille üks võtmeküsimus on jätkusuutlik tootmine ja tarbimine. Üha rohkem räägitakse ka eetilisest kaubandusest ja vastutustundlikkusest. Kuid kes vastutab, et tootmine ja tarbimine oleksid tõepoolest jätkusuutlikud? Kas poes riiulite vahel otsuseid langetav tarbija, tootmist ja kaubandust korraldav ettevõtja või reegleid kehtestav poliitik? Kuidas saab Eesti ettevõte olla kaasatud arengukoostöösse heategevuse kaudu?

MTÜ Mondo korraldab reedel, 27. novembril 2015 kell 14.30–18.00 seminari, kus otsitakse vastust nendele küsimustele koos poliitikute, ettevõtjate ja aktiivsete kodanikega. Seminar toimub Tallinnas, Õpetajate maja Kroonsaalis Raekoja Platsil ning sellele järgneb vabas õhkkonnas vastuvõtt algusega kell 18.00.

 

Päevakava:

14.30- 16.00 ettekanded:

  • Tervitussõnad – Kristina Mänd, MTÜ Mondo
  • Vastutustundlik tarbija: uuringu tutvustus – Margo Kurisoo (Nielsen Eesti)
  • Suurettevõtte näide vastutustundlikust tootmisest – Rainer Pesti (Ragn-Sells)
  • Ettevõtete võimalus teha head HeaTeoTöö päeva näitel – Eleri Nickson, FINEDINE Pasta
  • Eetilise tarbimise ja tootmise areng Soomes – Anna Härri, Pro Ethical Trade (Soome)

16.15- 16. 45 Kohvipaus

16.45- 18.00 paneelarutelu (inglise keeles):

  • Eetiline tarbimine ja tootmine – kes vastutab ja kuidas?
  • Rainer Pesti (Ragn-Sells), Kristi Lehtis (Chocolala), Riina Kuusik-Rajasaar (MTÜ Mondo), Markus Vihma (keskkonnaekspert)

18.00 – 20.00 vastuvõtt (TTÜ Aafrika tudengite a capella grupp)

Päeva juhib Kaileen Mägi.

 

Seminarile registreerimiseks vajuta siia. Registreerimine on avatud kuni 24.11.

Seminari toimumist toetab Euroopa Komisjon ja Eesti Välisministeerium. 

 

VAATA KÕIKI UUDISEID

TEISED UUDISED

Kampaania „Jagatud teekonnad“ annab rändestatistikale näo

28.09.2020

28. septembril algab noortele suunatud sotsiaalkampaania „Jagatud teekonnad“, milles räägivad oma rändelood nii välismaal elanud eestlased kui Eestisse sisse rännanud noored. Kampaaniat veavad MTÜ Mondo ning digimeediaagentuur Vurr. Kampaania tugineb mõttekoja Praxis poolt läbiviidud uuringul, mis käsitles noorte hoiakuid seoses rändega. Uuringust selgus, et noorte teadlikkus rände ja integratsiooni küsimustes on madal. Samas leidis enamus 15-35 aastastest
LOE EDASI