14.07.12

Valmis maailmahariduse mõju hindamise uuringu raport

 

Tere, hea lugeja!
Käesolev paber peidab endas Maailmahariduse programmi tõhususe hindamise uuringu tulemusi, mille on tellinud MTÜ Mondo.
Uuringu eesmärgiks on hinnata Maailmahariduse programmi efektiivsust läbi osalenud noorte hoiakute, arvamuste ja teadmiste ning programmi käigus toodetud materjalide kasutamist ja hinnangut nendele õpetajate poolt.
 
Mõju hindamise uuring viidi läbi teist korda. Esimene kord toimus see aastal 2010 ning lähtus suuresti üle-Euroopalise uuringu mudelist. Seekordne uuring lähtub uutest küsimustest, kuid mõningates aspektides oli võimalik kahe uuringu tulemusi võrrelda.
 
Uuring koosneb kahest osast: kvalitatiivsest ja kvantitatiivsest. Esimene osa põhineb intervjuudel 10 õpetajaga ning teine osa põhineb ankeetküsitlusel, mida täitis 277 õpilast. Iga osa algab vastava sissejuhatusega, kus tutvustatakse uuringu meetodeid. Tundus otstarbekam säilitada selline jaotus, mitte liita teemasid omavahel, kuna küsitud küsimused ning saadud vastused või välja pakutud soovitused olid üsna erinevad.
 
Arvestades uuringu kirjutamise ajal tekkinud viperusi, tänan Mondo töötajaid kannatlikkuse eest.
 
Soovin tugevat tervist!
 
Peeter Vihma
 
Uuringuga saab tutvuda siit
VAATA KÕIKI UUDISEID

George’i lugu: Armastus tehnoloogia vastu viis õpetama

27.06.25

George Onyango on see inimene, kelle poole pöördutakse, kui seadmega tekib probleem. Nakawa kutseõppekeskuse elektroonikatehnoloogia tehnikuna on just tema see, kes esimesena appi tuleb. „Inimesed kurdavad, et nende arvutid või telefonid ei tööta, aga tegelikult nad lihtsalt ei oska neid kasutada. Nii et parandamise asemel hakkan ma hoopis õpetama,“ selgitab George. Liitus Mondo digivõimekuse programmiga
LOE EDASI
VAATA KÕIKI
MTÜ Mondo
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.