30.05.13

Võistlus sisserändaja taustaga koomiksikunstnikele Comix4= (Comics for Equality) kestab 30. juunini

Comix4= võistlus kaasab Eesti sisserändajaid ning teise põlvkonna immigrante arutlema diskrimineerimise teemal, et elavdada dialoogi rassismi, ksenofoobia ja diskrimineerimise vastu Euroopas.

Comix4= auhinnale saavad kandideerida koomiksite joonistajad Euroopast, kellel on sisserändaja taust. Kandideerida saab kolmes kategoorias, mis rõhutavad olulisi teemasid sisserände käsitlemisel:

  • rassismivastane võitlus
  • rändelood
  • stereotüübid

Et võistlusel osaleda, peab autor olema:

  • sisserändaja taustaga. “Sisserändaja taust” defineeritakse järgnevalt:
    • võistleja elab alaliselt riigis, kus ta ei ole sündinud
    • ja/või võistlejal on vähemalt üks vanem, kes elab alaliselt riigis, kus ta ei ole sündinud.
  • elama alaliselt ühes 27-st Euroopa Liidu liikmesriigis, Euroopa Vabakaubanduse Assotsiatsioonis (Islandil, Liechtensteinis, Norras, Šveitsis või riikides, kellega peetakse liitumiskõnelusi (Horvaatia, Montenegro, Serbia, Makedoonia, Türgi, Albaania, Bosnia ja Hertsegoviina, Kosovo).

Iga osaleja saab võistlusele esitada kuni 3 koomiksit igas kategoorias.

Kokku antakse välja kuus auhinda (1000€ auhinna kohta).  Koomikseid saab esitada läbi veebilehe http://www.comix4equality.eu/  ning kõik võistlustööd peavad olema laekunud 30. juuniksMida varem koomiks jõuab veebilehele, seda enam on sellel vaatajaid ja seda suurem on võiduvõimalus.

Täpsemaid auhinnareegleid saab vaadata siit:

Võistlus on osa Euroopa Liidu rahastatud projektist “European ComiX4=Koomiksid võrdsuse heaks”. Euroopa Liidu programmi “Põhiõigused ja Kodakondsus” toel.

 

firmadefeu logoLisainfo:
veronika@mondo.org.ee
www.comix4equality.eu
facebook.com/Comix4equality

 

 
VAATA KÕIKI UUDISEID

Mondo otsib sotsiaalmeedia spetsialisti

23.05.24

Mondo otsib oma tiimi  sotsiaalmeedia spetsialisti, kelle peamiseks ülesandeks on Mondo sotsiaalmeedia kanalite haldamine ning sõnumite seadmine, et lood meie partnerkogukondadest jõuaksid laiema avalikkuseni. Sinu ülesandeks on luua ja toimetada sisu, analüüsida sotsiaalmeedia köögipoole andmeid ja suunata ning korraldada nende põhjal oma tööd. Samuti ootame vajadusel kaasamõtlemist ja panuse andmist Mondo kommunikatsioonitegevustes laiemalt ning kommunikatsioonijuhi
LOE EDASI
VAATA KÕIKI